Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
012 - Het gesprek draait niet om mij, maar ik ben wel de baas — met Bart Krull
0:00
-1:14:24

012 - Het gesprek draait niet om mij, maar ik ben wel de baas — met Bart Krull

Van klaslokaaltjes met stuiterende tieners tot zaaltjes met 300+ stoeltjes inclusief relschoppers met spandoeken. Gespreksleider Bart Krull heeft het allemaal meegemaakt en ligt nergens meer wakker van. Hij klets de praatprogramma's aan elkaar, geeft het podium aan wie wil en kapt tegelijkertijd iedereen af op de meest subtiele wijze. Ik ben fan van Bart en wil leren hoe hij dat doet. In dit gesprek liepen we door het Twiske en doken we in de verhalen die zijn ervaringen zijn rijk. Met op de achtergrond wannabe-fluisterbootjes, lieve hoi-zeggende buren en grapjes over zijn dochters.

Shownotes

0 Comments
Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
Misschien ken je het wel, je komt ergens iemand tegen en die vertelt je passievol waar hij of zij nu enthousiast mee bezig is. Je merkt dat je interesse begint te groeien door de vragen die uit jouw mond rollen. Voor je het weet heb je én een leuk gesprek én stiekem iets opgestoken dat je niet snel meer vergeet. In deze podcast neem ik gesprekken op met een random selectie mensen zodat ik hun levenslessen - die zij niet op school hebben geleerd - met jou kan delen.