Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
013 - Ik word pas onzeker als mijn pitch gelukt is — met Jantine Jongebloed
0:00
-58:21

013 - Ik word pas onzeker als mijn pitch gelukt is — met Jantine Jongebloed

Stel je voor; je hebt een goed idee, denkt dat de hele wereld hier op zit te wachten, deelt en valideert het bij iemand en dán ineens slaat de onzekerheid keihard toe. Het bibberen is begonnen. Je voelt je ineens knetter kwetsbaar. Jantine en ik vinden elkaar in deze situatie en kwamen erachter dat we eigenlijk een beetje op elkaar lijken. We deelden ervaringen en bijbehorende geleerde lessen en vlogen van de waarde van een basisinkomen voor de ontdekking van je roeping, naar spannende sociale experimenten met je vrienden en familie.

Shownotes

0 Comments
Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
Misschien ken je het wel, je komt ergens iemand tegen en die vertelt je passievol waar hij of zij nu enthousiast mee bezig is. Je merkt dat je interesse begint te groeien door de vragen die uit jouw mond rollen. Voor je het weet heb je én een leuk gesprek én stiekem iets opgestoken dat je niet snel meer vergeet. In deze podcast neem ik gesprekken op met een random selectie mensen zodat ik hun levenslessen - die zij niet op school hebben geleerd - met jou kan delen.