Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
017 - Ik word obsessief vanuit verveling — met Dylan Meert
0:00
-56:21

017 - Ik word obsessief vanuit verveling — met Dylan Meert

Stel je voor; je verveelt je de pleuris. Wat doe je? Mijn gast in deze aflevering is (Bob) Dylan Meert uit Gent en hij wordt bij verveling obsessief. Hij zoekt een uitdaging, wil iets leren en daar 'maximaal' goed in worden. Met een ongelofelijke snelheid. In dit gesprek neemt Dylan me mee in zijn leven, zijn obsessies, zijn kijk op de Nederlandse debatcultuur en wat hij zoekt in leuke mensen om zich heen.

  • Dylan schreef in 20216 een ode aan Pakhuis de Zwijger waarin hij pleit voor dringende verandering in het publieke debat in België

  • Dylan kijkt nú pas The Handmaids Tale, maar beter laat dan nooit.

  • Dylan luistert naar Big Thief. Volgens hem een band dat een nieuw genre ontwikkelt.

  • Volg Dylan via LinkedIn en Instagram

0 Comments
Kamp Vuur Blog
Dit leer je niet op school
Misschien ken je het wel, je komt ergens iemand tegen en die vertelt je passievol waar hij of zij nu enthousiast mee bezig is. Je merkt dat je interesse begint te groeien door de vragen die uit jouw mond rollen. Voor je het weet heb je én een leuk gesprek én stiekem iets opgestoken dat je niet snel meer vergeet. In deze podcast neem ik gesprekken op met een random selectie mensen zodat ik hun levenslessen - die zij niet op school hebben geleerd - met jou kan delen.